Sunday 28 July 2013

Naseb badan..sudah ditakdirkan begitu..

Kisah ni dah berlalu hampir dua tahun..aku mengalami keretakan tulang belakang yang tidak serius..tapi boleh mengakibatkan kesan kepada tubuh aku sampai bila-bila..

Selalunye aku  memang berjaga-jaga, memang berhati-hati lebih2 lagi kalau nak angkat benda berat..takut sakit..
Aku akan rasa sengal yang amat pada bahagian pinggang kalau berada dalam situasi yang sangat sejuk..

Alahai..bukan mngeluh tapi kesian kat diri sendiri..petang ni aku tolong ofis aku isi makanan dalam goodies sbb esk nk agihkan kat umah orang-orang tua..Alhamdulillah, aku ikhlas, aku rasa sangat bertuah sebab dapat tolong dan berbakti hehehe..

Tapi malangnye..ni haa.. belakang aku ni haa dah mula sengal2 sampai dah tulang pinggul dah ni..huhu..sabar jelah..

No comments:

Post a Comment